Politica de Reclamatie

Politica de Reclamație 

Pe site-ul www.dorinabaciu.ro, respectăm drepturile consumatorilor și tratăm cu maximă seriozitate orice sesizare sau reclamație venită din partea clienților noștri.

Conform legislației în vigoare (OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor și Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora), aveți dreptul de a depune o reclamație în legătură cu produsele sau serviciile achiziționate prin intermediul site-ului nostru.

Date de identificare ale companiei: SC LUC MAR VITAL ENERGY SRL, CUI: 50676581, Nr. înregistrare Registrul Comerțului: J20/2942/2023, Sediu social:
MUNICIPIUL BUCUREȘTI, SECTOR 2, BLD. CHIȘINĂU, NR.5, CAMERA 1, BL.48A, SC.1, ET.4, AP.19

Detalii de contact pentru reclamații:

Modalități de trimitere a reclamației:

Reclamațiile pot fi transmise:

  • Prin email, la adresa menționată mai sus;

  • Telefonic, în timpul programului de lucru; 

Termen de procesare a reclamațiilor:

Ne angajăm să procesăm și să răspundem fiecărei reclamații în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data recepționării acesteia.
În cazuri excepționale, dacă este necesară o analiză suplimentară, vă vom comunica termenul extins și pașii următori.

Condiții privind plata și termenul de formulare a reclamațiilor:

Conform legislației în vigoare:

Reclamațiile referitoare la servicii sau produse digitale achiziționate se pot face în termen de maximum 14 zile calendaristice de la data achiziției.

In cazul plăților efectuate prin PayU sau alt procesator de plăți online, data achiziției este considerată data înregistrării plății în sistemul nostru.

După confirmarea plății, clientul va primi o confirmare pe email, iar serviciul/produsul comandat va fi livrat conform termenelor afișate pe site.

Excepții: Dacă serviciul a fost deja furnizat integral, iar clientul a beneficiat de el în totalitate, dreptul la retragere/reclamație poate fi limitat conform art. 16 din OUG 34/2014.